نحوه ی کارکرد سایت های کلیکی و اس ام اسی
 
کسب درآمد اینترنتی (100% واقعی)
کلیک کنید ، اس ام اس بخوانید ، پول در بیاورید !!!
دو شنبه 4 مهر 1398برچسب:, :: 11:9 قبل از ظهر ::  نويسنده : آرش مومنی       

( دوستان اگر از مرورگر موزیلا یا اُپرا استفاده می کنیید و بعضی از لینک های ثبت نام قابل کلیک شدن نبودند ، با عوض کردن مرورگرتان به مرورگر اینترنت اکسپلولر این مشکل حل می شود ) ( مطالب این قسمت را به دقت مطالعه کنیید سپس به قسمت های دیگر بروید و کسب درآمد اینترنتی خود را آغاز کنید )

روش های زیادی برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد که از بین همه ی آن ها  روش های کلیکی و اس ام اس جدیدترین و پرکاربرد ترین روش کسب درآمد اینترنتی می باشد .

صاحبان مشاغل و فروشنده ها ، اجناس و کالاهای خود را در سایت های کلیکی قرار میدهند . ما به عنوان خریدار وارد سایت های کلیکی می شویم و روی کالاها و اجناس موجود کلیک می کنیم و تماشا می کنیم که به همین خاطر سایت های کلیکی از بابت هر کلیک به ما پورسانت داده می شود  .

سایت های اس ام اسی هم به همین روال کار می کنند ، با این تفاوت که به جای کلیک و تماشای تبلیغات ، آن تبلیغات برای ما اس ام اس می شود و بابت هر اس ام اس به ما پورسانت داده می شود  .

توجه توجه :

هر سایتی که به شما وعده پرداخت بیش تر از یک دلار بابت هر کلیک را بدهد شک نکنیید که دروغ می باشد و قصد کلاهبرداری دارد .

تمامی سایت های ایرانی و خارجی این سایت 100% قانونی و کاربردی می باشد ( اکثر سایت های خارجی ، سایت های ایرانی بین المللی می باشند ، به این صورت که هم برای ایران و هم برای کشورهای خارجی کار تبلیغاتی انجام می دهند . )

اگر وقت این را ندارید که در تمامی سایت ها ثبت نام کنید و شروع به کار کنیید ، پیشنهاد می کنم که حداقل حتماً و حتماً در سایت های خارجی ثبت نام کنید و این فرصت را از دست ندهید . مخصوصاً سایت خارجی شماره ی 3 .

عده ای می پندارند که کسب درآمد اینترنتی آسان بوده در حالی که نیاز به فعالیت و زمان دارد . بعد از ثبت نام کار شما تازه شروع می شود . سعی کنید فعال باشید تا نتیجه ی کارتان را ببینید .

اما اگر کسی به هر علتی نمی تواند زمان زیادی را صرف سایت های کسب درآمد بکند و فقط قصد ثبت نام در یک سایت کسب درآمد اینترنتی را داشته باشد ما به آنها پر بازده ترین سایت و با تجربه ترین سایت کلیکی دنننییاااا را  معرفی می کنیم . روی کلمه ی تاپ کلیک کنیید .  TOOOOOOOP

روی کلمه ی  تاپ بالا کلیک کنید تا وارد غول سایت های کسب درآمد کلیکی شوییییییید ...

بهتر است در این وبلاگ عضو شوید تا به صورت مرتب از اوضاع و احوال سایت های کسب درآمد و تغییراتی که به وجود می آید با خبر شوید . این وبلاگ شامل 2 صفحه می باشد . صفحه ی اول : شامل 8 سایت کلیکی ایرانی می باشد + سایت اس ام اس ایرانی صفحه ی دوم : شامل : آموزش ساخت حساب لیبرتی رزرو + 3 سایت کلیکی خارجی + چگونگی ارتباط با ما ( پر بازده ترین و کارامدترین سایت کلیکی جهان نیز در صفحه ی دوم قرار دارد )

تمامی سایت های قانونی که استعلام آن ها نیز وجود دارد در این وبلاگ قرار داده شده است که شامل 9 سایت کلیکی ایرانی + 1 سایت اس ام اسی ایرانی + 3 سایت کلیکی خارجی .که در زیر به ترتیب به توضیح آن ها می پردازم .



نظرات شما عزیزان:

پرهام
ساعت13:38---4 بهمن 1392
عرفی سایت معتبر gmgbux:

این سایت یک سایت پرداخت کلیکی حرفه ای با سابقه درخشان بیشتر از 2 سال فعالیت می باشد (تاریخ راه اندازی سایت: 22 آگوست 2011) که از 200 کشور جهان بیش از 250 هزار کاربر ثبت نام شده دارد.
یکی از ویژگی های بسیار بارز این سایت نسبت به باکس های معتبر دیگر مثل پروباکس و نئوباکس، پرداخت با ارزهای اینترنتی Papal , Payza , Solidtrustpay , Perfectmoney , Egopay , Okpay است که برای ما ایرانیان سه ارز اول (Perfectmoney , Egopay , Okpay) بدون هیچ دردسری قابل استفاده است.
http://gmgbux.com/?view=proof&ref=parhamp9


سما
ساعت13:41---26 فروردين 1392
من به شما شركت در طرح باران وبسايت رايكا رو پيشنهاد ميدم . خودم از طرح قبليش 2 ميليون درآمد داشتم و اين طرح از حداقل 490 هزار تومان شروع ميشه و سقف هم نداره

takbux
ساعت1:24---11 مهر 1390
http://www.takbux.ir/?r=sabermzz

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید ، با سلام و درود . این وبلاگ به منظور کسب درآمد اینترنتی از سایت هایی می باشد که در وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران دارای مجوز می باشد و میتوان استعلام این سایت ها را از سایت ثبت ساماندهی وزارت ارشاد جمهوری اسلامی ، گرفت . همچنین غول سایت های کسب درامد اینترنتی کلیکی هم در این وبلاگ قرار داده شده .
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درآمد اینترنتی و آدرس makeamoney.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 11675
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1